|
Członkowie Stowarzyszenia „Młodzi Demokraci” Koła Sztum, serdecznie zapraszają na Konferencję Samorządową, która odbędzie się dnia 07.01.2009 r. o godzinie 17:00 w Sali Powiatu (dawnego ZOZ-u) przy Szpitalu Powiatowym w Sztumie. Tematem konferencji będzie „Stopień realizacji zadań samorządowych i perspektywy dalszego rozwoju samorządów na obszarze Powiatu Sztumskiego w latach 2006-10”.
Celem konferencji jest podsumowanie pracy samorządów na obszarze powiatu Sztumskiego na przestrzeni dwóch lat kadencji 2006-2010, zaprezentowanie stopnia realizacji zadań samorządowych, przedstawienie projektów i zamierzeń poszczególnych samorządów, oraz dyskusja o warunkach i możliwościach realizacji tych zadań w nadchodzącym okresie. Ponadto, organizatorzy chcą zwrócić uwagę na stopień integracji samorządów w realizacji zadań ponad lokalnych oraz umiejętność współpracy przy promocji wniosków. Konferencja ma za zadanie promocję aktywności samorządów w strukturach województwa pomorskiego w dziedzinie gospodarki i spraw społecznych. Uwieńczeniem spotkania będzie debata publiczna z udziałem mieszkańców oraz zaproszonych gości.

REGULAMIN
Konferencji Samorządowej
Sala
Powiatu (dawnego ZOZ-u)
07 stycznia 2009 r. godz.:
17:00
1.
Osoby
przebywające na terenie Konferencji mają obowiązek stosowania się
do zaleceń organizatorów mających na celu zapewnienie
bezpieczeństwa i porządku.
2.
Na
teren Konferencji zabrania się wnoszenia i posiadania w jej trakcie
broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów
wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów
pożarowo niebezpiecznych, napojów alkoholowych, innych
napojów w opakowaniach metalowych i szklanych, środków
odurzających lub substancji psychotropowych.
3.
Organizator
nie odpowiada za rzeczy i przedmioty pozostawione, zagubione podczas
konferencji.
4.
Zabrania
się okrzyków prowokujących lub nawołujących do zakłócenia
porządku i bezpieczeństwa, mogących stanowić zarzewie konfliktu,
obraźliwych lub poniżających inne osoby z uwagi na ich płeć,
rasę, wyznanie, wiek, przekonania lub z jakiegokolwiek innego
powodu.
5.
Referujący
(Starosta, Burmistrzowie, Wójtowie) zobligowani są do
przedstawienia swojej wypowiedzi w czasie nie przekraczającym 10
minut. Po przekroczeniu tego czasu prowadzący ma prawo odebrać głos
referującemu.
6.
Głosu
w debacie z mieszkańcami udziela osoba prowadząca spotkanie.
7.
Prowadzący
ma prawo przerwać pytanie jeśli stwierdzi, że jest ono obraźliwe,
bądź też narusza godność osobistą osoby do której
kierowane jest pytanie.
8.
Czas
zadawanego pytania przez publiczność nie może przekroczyć 30
sekund, po przekroczeniu tego czasu, osoba zadająca pytanie może
zostać upomniana przez prowadzącego.
9.
Pierwszeństwo
(nad pracownikami i osobami tworzącymi samorząd terytorialny) w
zadawaniu pytań mają mieszkańcy Powiatu Sztumskiego.
10.
Osoba
odpowiadająca na pytanie ma nieograniczony czas na udzielenie
odpowiedzi.
11.
Na
teren imprezy nie będą wpuszczane osoby: nietrzeźwe, będące pod
wpływem środków odurzających, zachowujące się agresywnie,
posiadające przedmioty określone w pkt. 2. Regulaminu.
12.
Z
terenu imprezy będą usuwane osoby, które swoim zachowaniem
zakłócają porządek publiczny lub zachowują się niezgodnie
z regulaminem konferencji.
13.
Po
zakończeniu Konferencji uczestnicy zobowiązani są do niezwłocznego
opuszczenia miejsca spotkania.
14.
Osoby
znajdujące się na trenie konferencji wyrażają zgodę na
filmowanie i fotografowanie swojej osoby przez media i organizatorów.
15.
Ostateczna
interpretacja niniejszego regulaminu należy wyłącznie do
organizatora.
|